En fin kveld ved havet

Hei

I kveld dro jeg og min far tilbake til Evenestangen og Steinkirka for det var så fint der i går. I kveld så var det fint å lage til bål og sitte ute og se på solen som gikk ned ytterst i Ofotfjorden. Jeg kjente at det begynner å bli kaldere nå på kvelden,men jeg er veldig glad for å komme meg ut for å kjenne på frisk luft. Jeg var ute en tur i nærområdet på dagen i dag, men her er det ikke så god utsikt som der ved havet. Jeg føler meg heldig som har fått to fine turer ut i førsten av uka og fått kjenne på varmen fra bål og lukten av bål. For meg så stiger humøret betraktelig og nattesøvnen blir bedre etter å ha vært ute i frisk havluft.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg