En fin og varm helg i nord.


Hei.
Denne helgen har vært flott og jeg jeg har vært mye ute. Startet med fisketur på fredag. Slike turer lever jeg lenge på. I går var heldig å få meg en tur til Bjerkvik og der rullet jeg meg en tur i det fine været.Noe jeg også gjorde i dag da jeg besøkte Trondenes og fikk meg en tur på stien langs havet før jeg måtte returnere til vaktskifte her jeg bor.Ellers i helga har jeg vært ute både på terrassen og i nærområdet.I kveld fikk jeg besøk av pappa som hadde vært å fisket ørret. Han stekte den for meg på kjøkkenet mitt og jeg skal spise den til middag i morgen. Det gleder jeg meg til for ørret er godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg