En fin slutt på en hektisk uke.

Hei.
Etter å ha vært både på Unn Harstad og langtur til Unn Tromsø denne uken så jeg frem til helgen. Fredag gikk med til å hente meg inn etter Tromsø tur for jeg blir sliten etter en slik tur. Så i går lørdag hadde jeg avtalt tur med min far. Det var fint vær ute og vindstille så vi kjørte til moloen i Evenes der vi drakk kaffe. Jeg kom meg ut av bilen og trillet meg en tur utover moloen. Det var endelig varmt nok til å være ute og det var nesten helt stille på havet. Når vi var ute på moloen kom militærvakta og sjekket bilnummer. De kjørte helt ut på moloen før de snudde.Det har blitt mer overvåkning av områdene rundt flyplassen nå. Det er tydelig at de har økt beredskapen.Det var uansett veldig koselig å kunne være ute, høre måkeskrik og få påfyll av frisk sjøluft. I dag har jeg vært ute med rullestolen min å kjørt rundt omkring her jeg bor.Det var godt å varmt i dag også så jeg trengte ikke så mye klær for å holde varmen. I kveld så jeg en spennede fotballkamp der TIL lå under med et mål, men heldigvis klarte de å utligne på overtid. Jeg er imponert over innsatsen til laget så langt i år.Jeg har tro på en god plassering i år på tabellen. Ønsker alle en fin kommende uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg