En flott andre søndag i advent.

Hei

I dag har jeg hatt en fin dag med en tur ut her på Evenskjer. Etter en god frokost fikk jeg på meg ute klær, ekstra mye klær siden det var så kaldt ute. Kulden bet godt på nesetippen, men det gjorde ingen ting for luften var så frisk. Det var et nydelig lys ute i dag før blåtimen kom med mørket. Det gjorde i allefall godt med en tur ut og få en oppfriskning. Nå i kveld etter middag fikk jeg hjelp til å bake pepperkaker av en fra personalet. Jeg hørte på julemusikk og det var så koselig. Nå gleder jeg meg til å smake på den ferdige baksten, for nybakte pepperkaker dyppet i kaffe er så godt. Ønsker alle en fin søndagskveld i førjulstiden.

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg