En flott sommerhelg


Hei
I helgen så har vært ute å kost meg sommerværet og kjent solen som varmet.Fredag kom min far etter jobb og vi kjørte til Evenes og moloen der.Jeg kjørte i stolen min ut der for det er så fint å sitte der å se utover Ofotfjorden.Jeg så over mot steinkirken og så at det var fullt av bobiler der så der må jeg nok vente til turistsesongen er over for å parkere. I går dro jeg først til Harstad på handletur og på kvelden kom min støttekontakt og vi kjørte en ny tur til Harstad.Jeg dro innom restaurant og bar som heter Bark.Det var godt å komme ut blant folk.Jeg møtte en der som jeg har kjent fra tidligere.Det som var dumt er at rullestolbrukere ikke har tilgang til restauranten så jeg tok meg noe å drikke i stedet.Det er synd at det fortsatt er utilgjengelig på spisesteder for rullestolbrukere.
I dag har jeg vært en tur ute i nærområdet med terrengstolen min og det var kjempe varmt da jeg kjørte opp mot skogen.Ved middagstid kom min far innom med nyplukkede multer.De smaker så godt på brødskiven til frokost. I kveld har jeg sett på finalen i EM fotball og gratulere England med seieren. Ønsker alle en fin kommende uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg