En forsmak på høstlig storm


Hei
I går dro jeg ut med min støttekontakt til Evenes. Stoppet ved moloen for å se på havet.Det gikk helt hvitt ute i bølgene og vinden tok i bilen min. Det var meldt at vinden skulle ta seg opp natt til idag og det var nok en forsmak jeg opplevde i går. Jeg synes det er spennende med litt ruskevær men jeg ønsker meg mer varme og godt vær. Der på moloen er det fint å se flyene som lander og tar av fra flyplassen for de kommer ganske nærme. Jeg kan se lysene komme over fjellene og følge de når de går inn for landing på flyplassen. I går tenkte jeg at det nok var en del turbulens under landingen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg