En helg med ned og opptur.

Hei
I går lørdag våknet jeg til den triste nyheten fra Oslo der det hadde vært skyting og menneske som var drept og skadet.Jeg fulgte med på nyhetene utover dagen. Jeg synes det er så trist at noen skal bli drep bare fordi de elsker en person av samme kjønn. Jeg husker paraden der jeg selv deltok i 2019 og Oslos gater var fylt med kjærlighet.Bare den følelsen av å kunne være seg selv var veldig fint.Etter det som skjedde nå følte jeg frykt, men jeg hengte ut Prideflagg for å støtte de i Oslo som hadde opplevd noe forferdelig.Jeg tenker at det for mange kan bli vanskeligere en før med å stå frem med sin legning. Det er dessverre mye hat der ute,også blant deler av den norske befolkningen.Det skrives mye stygt i sosiale medier også.
Etter en lørdag full av følelser kom søndagen med mye varme.Solen skinner og jeg har vært ute i dag og kost meg.Det gror og spirer i kassene mine nå.Til slutt måtte jeg søke skjul fra sola og fant frem en vifte slik at jeg kunne kjøle meg litt ned. Ønsker alle en solrik uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg