En helg preget av presidentvalg.

Hei

Slik som mange andre så har jeg fulgt med på presidentvalget i USA. Etter en lang valgkamp der der det har vært steile fronter og munnhuggeri så kom endelig svaret jeg og millioner av andre hadde ønsket seg. Biden vant valget. Jeg håper nå at Trump innser at han har tapt valget og er voksen nok til å ringe Biden for å erkjenne nederlaget. Jeg ser frem til en hverdag der jeg slipper å se på nyhetene hver dag innslag om hva presidenten har funnet på for å undergrave demokratiet og media. Jeg ser for meg at NATO landene kan puste lettere nå, også andre ledere i Europa som har hatt et anstrengt forhold til Trump administrasjonen. Jeg var oppe i natt for å høre talen til påtroppende president Joseph Biden. Han talte om at han vil være en president for alle i Amerika også for de som stemte på Donald Trump. På meg så virker han som en engasjert politiker som tenker på alle innbyggerne i USA, både fattige,rike og funksjonshemmede. Det jeg også synes er fint er at Biden har valgt en kvinne til visepresident. Den første kvinnen noen sinne i USA,Kamala Harris.Jeg likter hennes måte å tale på og håper at disse to i lag kan virke samlende på alle i USA. Nå spørs det bare hva Trump blir å finne på i den tiden han har igjen i det hvite hus?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg