En helg preget av punktering

Hei.
Denne helgen har jeg vært for det meste inne. Jeg var så uheldig å punktere det ene dekket på rullestolen på fredag.Vi prøvde på alle mulige måter å reparere det uten hell. Fylte på skum/ lappesaker på sprayboks,men det fortsatte å lekke ut luft og skum. Hullet er nok for stort.Å få ordnet det så nærme helg fra hjelpemiddelsentralen er umulig da de ikke har noen service på rullestol i distriktene. Det førte til at jeg ikke har kunnet bruke min egen bil da jeg er avhengig av en viss høyde for å komme opp i låsemekanismen som låser stolen fast i gulvet på bilen. Jeg tok istedet terrengrullestolen i bruk og fikk en tur på lørdag i nærområdet på Evenskjer.I dag har jeg vært en tur på terrassen når det var litt sol.I kveld har endelig eliteserien startet så jeg fikk med meg Til og Bodø Glimt der Til tapte. Jeg håper at Til gjør det bedre neste gang. I morgen skal personalet ringe permobil,så da håper jeg at jeg snart får luft i dekket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg