En konsert med følelser


Hei.
I går kjørte jeg og min far og en fra personalet til Harstad for å oppleve første konserten siden før pandemien. Det var selveste TIX som skulle stå på scenen. Da vi kom til konsert området ble jeg tatt vel i mot av vaktene der og ble geleidet helt frem til plassen der jeg skulle være.Skikkelig god service fra fra vaktene og en hyggelig prat om mine forventninger til konserten. De hadde gjort en god jobb med tanke på smittevern og delt området inn i tre avdelinger. Sola skinte og alt var klart til konsert. Så kom TIX på scenen til vill jubel fra publikum.Etter den første sangen opplevde jeg Andreas som beveget da han snakket om at det var første gangen han sto på en scene å så publikum live etter at pandemien startet. Som han sa sist han sto på en scene så så han i kamera på ESC.Tix sang både for meg ukjente og kjente sanger deriblant Fallen Angel.Det som var litt synd var att alle måtte sitte under konserten og at når TIX beveget seg blandt publikum måtte han holde seg på et avgrenset område. Jeg personlig kunne ha tenkt meg en prat med han og fortalt hvor mye han betyr for meg. Det er godt å vite at man ikke er alene om å ha blitt utsatt for mobbing.Jeg har samme ønske om å gjøre som TIX å formidle min historie om mobbing i skolen. Min opplevelse av hele arrangementet var veldig flott fra begynnelse til slutt. Helt til slutt ble det sendt opp fyrverkeri for å markere slutten på konserten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg