En koselig 17 mai tross dårlig vær

Hei.
Dagen i går startet med å få ut balkong flagget. Jeg så ut på været og fant ut at det var bedre å være inne. Det regnet og blåste så 17 mai tog fristet ikke. Jeg koste meg med 17 mai sendingen på NRK i stedet. Det var fint å se at så mange mennesker igjen var samlet etter to år med pandemi. På ettermiddagen kom min far og vi kjørte til min mor der vi var invitert på hjemmelaget pizza og kaker.Min søster hadde laget en god kake med jordbær.Den smakte godt.Ble god og mett på god pizza og kake.Jeg er veldig fornøyd med dagen i går selv om sola uteble.
I morgen er det ut på langtur til Unn Tromsø.Påfyll av Botox i hendene. Ser ut for at det blir fint kjørevær.Har en flink taxi sjåfør så det burde gå greit. Vet at jeg blir sliten av en slik tur og må bruke dagen etter til å hente meg inn.Jeg synes jo at det er godt å komme seg litt bort også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg