En koselig påske middag

Hei

I går kveld kom min far for å hjelpe meg å lage en ekstra god middag. Jeg hadde fått handlet inn indrefilet av storfe og bakt potet. Bakt potet er det lenge siden jeg har spist. Vi varmet den først i microen, men det fungerte dårlig så vi måtte bake den ferdig i stekeovn. Den smakte veldig godt med kryddersmør til. Biffen som min far stekte til oss luktet så godt. Når den var ferdig kjørte vi den jeg skulle spise i kjøkken mikser siden jeg har litt vansker med å tygge kjøttbiter. Den smakte like godt. Sammen med den bakte potetene spiste jeg mye for smaken var himmelsk. Det var en fin start på påsken her hos meg. Nå mangler det bare bedre vær og sol. I dag har det snødd en del og det ser ut til at det skal fortsette i morgen. Påsken er heldigvis ikke over så jeg lever i håpet om bedre vær.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg