En kveldstur som vekket gode minner☺

 

Hei☺

I ettermiddag kjørte jeg en tur til Bogen i Ofoten for det var klart vær, da jeg kom mot Liland dukket det opp en flott måne. Det er fint når det er fullmåne og stjerneklart når vi nå går mot mørketiden ☺. Nå når det er klarvær og fullmåne så er det nesten som om vi har en natt sol😁 Det er fint at sola skinner på månen slik at det blir lysere ute. Når snøen kommer og det i tillegg blir hvitt over alt så blir det enda lysere på kvelder og netter med fullmåne. Da er det fint å være ute,  kle seg godt og fyre bål☺Det med månen vekker også hyggelige minner fra den gangen jeg deltok på Skug ved Kulturskolen i Tromsø der vi skapte musikk og fremførte den. Min melodi den gang var Månemannen av Vamp som jeg fikk styre fremføringen av☺Det var veldig givende å kunne jobbe med musikk og lærerne der var veldig flinke og pionerer innen musikk der funksjonshemmede kunne delta. Senere fikk jeg også gleden av å samspille med et skolekorps og det var virkelig spennede☺Når jeg tenker tilbake så har jeg vært med på litt av hvert, også takket være pårørende, ildsjeler og gode hjelpere☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg