En lang natt mot nord

Hei☺

I går formiddag startet ferden hjemover fra Oslo etter et fantastisk opphold i Oslo og Pride. Jeg og personalet bestemte oss tidlig for at vi skulle kjøre i ett til vi var fremme på Evenskjer. Det ble ikke mye søvn det siste døgnet, men det går seg til😊 Det som gjorde det utfordrende var at det var mye veiarbeid og omkjøring er,dette gjorde at det tok litt lengre tid en nødvendig. Var fremme her på Evenskjer litt ut på formiddagen. Er glad jeg hadde gode sjåfører på turen som bragte meg trygt ned og opp☺ Dagen i dag har gått med til å bearbeide alle inntrykk fra turen og oppholdet i Oslo. Tenker også på de flotte menneskene jeg møtte og som var oppriktig interessert i å høre min historie. Sitter også igjen med følelsen av at ordtaket, borte bra men hjemme best ikke helt stemmer for meg nå etter å ha opplevd Oslo og åpenhet for mangfold☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg