En lang reise i kjærlighetens navn☺

Hei☺

Nå har jeg begynt å glede meg veldig å legge i vei mot Oslo for å oppleve feiringen av kjærlighetens mangfold❤Det å oppleve for første gang å delta i Prideparaden vil for meg være noe av det største jeg har opplevd😀

Jeg har i flere å drømt om å kunne delta i paraden, men på grunn av den lange reisen og mye planlegging pluss personal mangel så har det ikke vært mulig før i år☺ Slike reiser blir ekstra utfordrende da jeg ikke kan ta vanlig fly på grunn av skoliose og at det ikke er tillatt å sitte i egen rullestol på flyet.

Til vanlig er det endel logistikk når jeg skal på korte reiser, men denne gang er det masse som skal med på tur. Mange tråder å holde orden på☺For å få plass til ledsagere i min bil må jeg leie en tilhenger for å få med alt. I tilhengeren skal det tekniske utstyret og mye bagasje være. Det er jo ikke bare min bagasje som skal med , men også bagasje til ledsagere. Jeg ser virkelig frem til startskuddet går den 18 juni og jeg reiser sørover☺ Fortsettelse følger☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg