En liten vårfølelse i nord☺

Hei☺

I dag palmesøndag kjørte jeg en tur til Harstad. Her jeg bor var det overskyet, surt og kaldt men da jeg kom til Harstad var det solskinn og fint vær. Kjørte ned til havnen og parkerte, men det blåste litt kaldt. Jeg valgte å holde meg i bilen da jeg ikke har så lyst på en vårforkjølelse. Det er jo litt lett å la seg lure for en optimistisk nordlending 😂 Jeg håper fortsatt at sol og varme skal komme snart som den evige optimist jeg er☺Ønsker deg en fortsatt god påske☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg