En litt av hvert dag☺

Hei☺

På formiddagen dro jeg til UNN Harstad til en hastig planlagt time for påfylling av Baklofen ☺ Det var bare det at det passet best for nevrologen og komme tidligere fra Tromsø. Det gikk bare bra med tømming og påfylling av ny medisin på pumpen og nevrologen traff rett ved første stikk. Når jeg kom frem til sykehuset i dag så sto det en del personer utenfor sykehuset i gule vester. I tillegg var det politi og ambulansepersonell der. Det viste seg at det var en katastrofe øvelse som var i gang. Etter jeg var kommet hjem var det tid for middag og vente på at min søster skulle komme på besøk. Det er så fint at hun nå bor i Harstad og kan kjøre på besøk til meg☺ Av å til når vi møtes finner vi frem brettspillet Monopol. Monopol er noe vi begge liker og har spilt sammen siden vi var barn. Hadde håpet at det skulle være jeg som vant denne gangen, men den gang ei☺Min søster vant stort☺Det var veldig koselig med besøk i kveld også å snakke om litt av hvert vi begge er opptatt av☺

1 kommentar
    1. Helⅼo!I understand this is sort of off-topic but I had to ask.
      Does building a well-established website like yours take a large ɑmount of work?

      I am brand new to running a Ƅlog but Ӏ do write in mү
      dіasry every ԁay. I’d like tο start a blog so I will be able to share my experience
      and thoughts online. Please let me know if ʏoοu hаve any kind of recommendations or tiⲣs
      for brand new aspiring blog owners. Thankyou!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg