En ny interessant plass


Hei
I går fant jeg en fin plass. Jeg og min fritids kontakt kjørte til Bogen og videre ned mot Forså. Jeg har vært der en gang før og jeg synes det er fint der. Når jeg var der så jeg min drømmeplass. Det var en flott utsikt derfra mot havet noe jeg ikke har i dag. Her jeg bor ser jeg rett inn i en garasje vegg og har minimalt med utsikt.Etter vi hadde vært der så kjørte vi videre til Bjerkvik.Jeg setter så stor pris på at jeg kan dra ut med min fritids kontakt for å oppleve nye ting. Ønsker alle en god helg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg