En opplevelse høyst uten om det vanlige😊

Hei😊

I dag tidlig kom min far og hentet meg og vi kjørte med min bil til et utrolig vakkert landskap😊.Først gikk turen til Skjomdalen sør for Narvik og helt inne i dalen begynte vi oppstigningen til fjellene. Det var litt nervepirrende å kjøre opp en smal og svingete vei før vi var oppe. Første stopp hadde vi på ca 565 meter over havet der vi satt ute å tok en kaffe og spiste litt. La merke til at selv om det blåste så var det veldig stille fordi det ikke var noen busker som laget lyd.Etter kaffekos kjørte vi videre innover fjellet på en smal grusvei som slingret seg som en slange i landskapet. På ca 849 meter over havet hadde vi bare en kort stopp før vi til slutt endte opp ved et stort vann som heter Båtvatn😊. Da jeg var oppe på fjellet ble jeg helt overveldet av det vakre og mektige landskapet da dette er min første tur så høyt til fjells❤️

3 kommentarer
    1. Supert å lese at du også kan komme deg ut og nyte fjellet av og til. Det er så avgjort mitt favorittlandskap!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg