En sjelden god søndags middag


Hei.
I ettermiddag laget min far søndagsmiddag til meg av selvfisket sei. Jeg ble fort sulten av den gode lukten av stekt fisk og løk. Krydret melblanding gjorde at fisken smakte ekstra godt og jeg spiste mye. Jeg liker godt å ha stekt løk til fisk for den gir ekstra god smak.Nå etter den gode middagen skal jeg og pappa ut på tur å nyte sola og godværet som er kommet tilbake. Ser frem til neste uke med varmt og godt vær. Jeg har blitt lovet en fisketur som jeg gleder meg til. Fortsatt god søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg