En slapp uke.

Hei
I begynnelsen av uka kjente jeg at noe var på gang i kroppen.Det startet med ondt på venstre side av halsen og jeg følte meg litt slapp.Nå vet jeg at det er virus i området og at noen som jobber her har vært syke. Da er det jo ikke så rart at jeg kan bli smittet. Denne gangen utviklet det seg ikke slik det var sist jeg var syk, da jeg var ganske syk med bihulebetennelse.Men det var iallefall nok til at Tromsøturen denne uken måtte utsettes til november. Nå i dag føler jeg meg mye bedre og nå ser jeg frem til å få influensavaksine slik at jeg er bedre rustet i høst og vinter dersom jeg skulle bli syk på nytt.Til slutt vil jeg ønske alle en god helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg