En ventetid er snart over

Hei

Siden 12 mars i 2020:da landet ble stengt ned er det mange som har ventet på en vaksine. Helsemyndighetene har jobbet for å motivere befolkningen til å holde ut tiltakene ved å snakke om at snart er vaksinen klar. Når flere og flere fremover blir vaksinert så tenker jeg at myndighetene etterhvert kan lette på tiltakene. Slik at fler og fler kan leve mer normalt. Selv har jeg fulgt alle restriksjoner og passet på at alle smittevern regler rundt meg har vært fulgt. Det er til tider slitsomt. Nå ser jeg lyset i tunnelen for første gang siden 12 mars. I går ettermiddag fikk jeg min første dose med Covid 19 vaksine. Jeg fikk den her jeg bor og det gikk fint. Jeg er bare litt øm der jeg er blitt stukket og det eneste jeg har merket er at jeg føler meg litt varm. Det betyr vel bare at kroppen jobber for å lage antistoffer. Den neste dosen skal jeg få om ca 3 uker. Jeg gleder meg til å kunne få en klem av mine nærmeste og venner uten å være redd for å bli smittet.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg