Endelig☺

Hei☺

Som jeg har skrevet tidligere så har det vært en del styr med bilen min. Først hadde jeg den på bilverksted uten at de fant feilen. Var plaget med feilmeldinger i dashbordet som kom og gikk. Tidligere denne uken bestemte jeg meg for å bytte til et merkeverksted i Harstad i håp om at de skulle finne feilen😐 Det virker som om de kanskje har funnet den nå. Fikk hentet bilen i går og i dag har jeg vært ute på langkjøring uten at noen feilmelding kom opp og motoren fungerte som den skulle. Jeg krysser fingrene for at dette fortsetter da jeg og min far skal kjøre til Tromsø på søndag☺Jeg tenker jo også spesielt på Oslo turen som begynner å nærme seg med stormskritt og da MÅ bilen være i orden. Har begynt for alvor å se frem til turen og delta i Prideparaden ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg