Endelig ble det fisk.

Hei

Jeg og min far kjørte til Steinsåsvannet i dag for å fiske. Det var litt vind her jeg bor så jeg var litt spent på hvordan forholdene var der ved vannet. Der var det nesten vindstille i dag så det var så godt og varmt. Min far laget til bål og fikk markduppen ut i vannet. Etter en stund så jeg at duppen begynte å bevege seg sidelengs og der satt den på kroken. Det ble to ørreter i dag som ble grillet og spist, ferskere fisk går det nesten ikke an å få. Vi fikk også besøk av en andefamilie som svømte forbi. Nok en fin dag ute i naturen og og jeg gleder meg til flere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg