Endelig en tur ut etter ruskevær i det siste.

Hei☺

Det var godt kjenne frisk luft fylle nese og lunger igjen i dag etter flere innedager med unntak av lørdag.  I helgen som var kom det store mengder snø og det blåste samtidig så det var vanskelig å komme seg ut på tur. Nå er temperaturen steget og nesten all snøen har regnet bort. Så i dag våget jeg jeg meg en tur på butikken, men det var glatt så jeg måtte kjøre der det var grus slik at jeg ikke seilet avgårde på glatt isen utenfor her jeg bor. Hadde vært kjedelig å havnet i grøfta. Fordi gårdsplassen heller ned mot ei grøft så når jeg først begynner å skli er det vanskelig å stoppe en rullestol 150 kg. Det gjorde godt å komme inn på butikken for kassadamen gjør som alltid å seier heia Vegard☺Det synes jeg er hyggelig for slike små ting gjør det hyggeligere i hverdagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg