Endelig et problem ut av verden☺

Hei☺

Nå føler jeg meg hoppende glad😀 Jeg har skrevet en del om bilen min som har gått i nødmodus av og på uten at noen har klart å finne feilen. Har hatt den mange ganger på verksted etter flere måneder med frustrasjon og usikkerhet. Men i dag fant Salminen i Harstad endelig ut hva problemet var etter å ha feilsøkt på motoren. Det var en sensor tilknyttet eksosen. Heldigvis hadde de den på lager☺Så nå er bilen helt i orden, bank i bordet☺ Det var jo også spenning om de klarte å ordne bilen tidsnok til Tromsø tur i morgen. Da slapp jeg å avlyse timen på UNN og Botox injeksjoner i hånden. Men selv om bilen er i orden skal jeg starte søknadsprosessen med å få en ny bil,for det tar lang tid å få svar fra Nav bil. Bilen er over ti år nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg