Endelig gjort☺

Hei☺
I dag har jeg vært i Harstad på sykehuset for å fylle på Baklofenpumpen.Det gikk forsåvidt greit. I dag var det en ung nevrolog som møtte meg for første gang. Det var litt vanskelig for han å finne injeksjons punktet på pumpen.Jeg spøkte med at jeg skulle ha tattovert der han skulle stikke slik at det hadde vært lettere å finne hullet i pumpen☺ Jeg er glad for at det gikk bra og at det var isfritt ved Finnsnes☺ Nå er det 3,5 måneder til neste gang og da er det i hvertfall isfritt😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg