Endelig hele briller igjen


Hei
For litt over en måned siden knakk stangen på brillen min,men jeg kunne bruke den med litt teip der den var brutt.Jeg måtte bestille ny synstest siden de forrige var fra 2019 og samtidig bestille ny brille. Den jeg hadde fra før kunne ikke repareres da den var gått ut av sortimentet.Det viste seg at synet hadde forandret seg til det bedre så jeg trengte nye glass.Så i dag 3 uker etter jeg bestilte så dro jeg til Harstad for å hente de. Betjeningen i brille butikken var flinke så jeg fikk tilpasset brillene.Det som overrasket meg var at det var få som brukte munnbind selv om det sto at det oppfordres til bruk av munnbind. Jeg er fullvaksinert men jeg brukte munnbind for man vet aldri med det nye delta viruset.Det var nesten bare jeg som brukte munnbind da jeg var innom apoteket på Kanebogen senter.Jeg synes det er rart da jeg ser på VG at det er fortsatt mange i Harstad som ikke er vaksinert og at det mistenkes at deltaviruset har kommet til Harstad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg