Endelig i gang igjen

Hei

I dag kom fysioterapeuten til meg for første gang siden samfunnet stengte ned den 12 mars. Jeg merket at det var lenge siden jeg har hatt en gjennomgang med fysioterapi. Kroppen er stivere en før og det vil ta tid å få myknet seg opp igjen. Det var litt rart og få fysioterapi der fysioterapeuten bruker munnbind, men jeg setter pris på at de tar smittevern på alvor. Jeg tenker at det er bra at fysioterapien er igangsatt for mange, for jeg tror at det er mange som har fått det verre under nedstengningen av tilbudet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg