Endelig langtur


Hei.
Nå som endelig bilen min er reparert og klar til langturer, så avtalte jeg og min far å kjøre ut i ettermiddag. Vi hadde avtalt å kjøre på tur uansett hvordan været var. I dag gikk turen forbi Narvik og til vakre Råndalen.Det var litt grått og regn på tur dit, men etterhvert tittet sola frem og det ble litt varmt. Vi stoppet på en utkjøring og prøvde fiskelykken. Vi var så nærme vannet at jeg fikk åpnet sidedøren og satt å nøt varmen fra sola. Etter en stund dro vi mot Narvik der vi spiste middag ved en veikro.De hadde god mat der og jeg spiste godt.Jeg er så glad for å komme meg ut på en lengre tur og få oppleve flott natur. Senere blir det også en tur til Skjomen og det gleder jeg meg til. Ønsker alle en god helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg