Endelig litt vinter

Hei

I går kjørte jeg og en fra personalet ut for å oppleve litt orntelig vinter. Her jeg bor det bare et par centimeter med snø. Vi kjørte til Bjerkvik og videre opp til Gratangsfjellet der det var mer og mer snø til høyere opp vi kom. Lyden av asfalt forsvant da det var snødekke der oppe. På tur tilbake stoppet vi ved parkeringsplassen der en kjøre ned til Gratangen og drakk kaffe. I dag søndag kjørte jeg en tur ut for å se etter sola og det rød/rosa lyset som viste seg i horisonten. Jeg synes at dagene har blitt litt lengre siden sola snudde. Jeg ser frem til å se og kjenne varmen fra sola.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg