Endelig noe positivt ut av regnet.


Hei.
I det siste har det regnet mye og vært storm i kastene så jeg har vært en del inne.Men i går tok jeg sjansen og kjørte i lag med pappa til Bardu selv om det var meldt regn. Heldigvis regnet det ikke på turen og når vi kom til Målselvfossen var det fin temperatur.Jeg kom meg ut av bilen og kjørte stolen min ned til en fin plass med utsikt mot fossen.Jeg måtte kjøre under en kjetting som min far løftet opp for å komme inn der. Der ved benkene satt vi å nøt den friske luften og hørte bruset fra fossen mens vi drakk kaffe. Jeg la merke til at det var noen flyktninger fra Ukraina der som gikk forbi. For å komme ned til Målselvfossen må jeg kjøre sakte med bilen for den veien er full av huller,slik har den vært lenge.Etter hadde vært der dro vi til Setermoen for å spise middag før vi kjørte hjemover.Det gjør meg godt med litt lengre turer av og til slik at jeg kan få oppleve noe nytt. I dag har jeg vært ute og kost meg rundt omkring her jeg bor for jeg tenker at det er viktig å nyte godværet så lenge sola er oppe. I kveld har jeg sett kamp mellom TIL og Kristiansund og TIL vant kampen. Nå ser jeg frem til Tromsø tur på torsdag.Ha en fin uke☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg