Endelig skikkelig vårfølelse

Hei

I helga har jeg vært ute på tur to ganger. I går lørdag dro jeg en tur til Narvik for jeg hadde lyst på en litt lengre tur. Kjørte til Ankernes for å se de enorme malmbåtene som ligger høyt i vannet før de får lastet ombord malm. Jeg gleder meg til sommeren og turer til både Råndalen og Skjomen. I dag hadde jeg en fin tur til Harstad og Trondenes der jeg satt med åpen sidedør og virkelig nøt utsikten og den fine temperaturen. Frisk luft er så godt for meg og i dag kjente jeg meg skikkelig våryr. Det er så fint å høre fuglekvitter og se snøen smelte. Håper vi snart får noen fine soldager på ukedager slik at jeg kan sitte ute på verandaen og få tilskudd av vitamin D. For på uke dager er det ikke nok personal til å være med på tur.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg