Endelig tittet solen inn☀

Hei☺

Som mange her i nord fikk merke i går, så var det et snø kaos med utforkjøringer og ulykker. Det la seg så mye snø utenfor leiligheten at jeg følte meg litt isolert. Parkeringsplassen utenfor leiligheten ble først brøytet på morgenen i dag. Det som var veldig gledelig i dag på formiddagen var at været var blitt så fint at solen skinte inn i stuen min.Sakte men sikkert blir den varmere og varmere☺ Gleder meg til å kunne sitte ute på verandaen i vårsolen og kose meg med en kopp kakao. Det er bare å nyte mens man kan for til helgen meldes det regn igjen😣Men det det er vel slik for oss nordboere. Vi er heldigvis flinke til å glemme dårlig vær og heller ta vare på fine dager😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg