Endelig ut

Hei

I kveld bestemte jeg meg for at jeg skulle ut en tur i nærområdene for å nyte dagslyset før det ble mørkt. Jeg kjørte med rullestolen min rundt i sentrum på Evenskjer før jeg kjørte en tur ned til platået ytterst mot sjøen på Skjærran. Det var spesielt for det var helt vindstille der og ganske stille for det er det som regel ikke. Det gjør meg godt å komme ut for jeg er en del inne til vanlig. Det var fin temperatur, men det ble litt kjøligere.mot slutten av turen. Ønsker alle en riktig god helg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg