Endelig ute helg

Hei

I går våknet jeg til blå himmel og knallsol. Så i stedet for å kjøre ut med bilen min, så bestemte jeg at bilen skulle stå fordi jeg ville utnytte det flotte været utenfor her jeg bor. Jeg kjørte en tur med stolen min opp der hvor det går en asfaltert tur og sykkel sti gjennom skogen og ned til innfartsveien til Evenskjer. Når jeg kom ned mot Evenskjer så var det en del vind så jeg var glad jeg hadde ekstra med klær på meg så jeg slapp og fryse. For selv om sola varmer så er det ikke sommer enda. Det var bra med en tur i nærmiljøet og frisk luft. I dag kjørte vi bort til parkeringen ved de syv magiske punkter. Der åpnet personalet sidedørene på bilen min slik at jeg kunne nyte vår sola og se utover havet. Jeg synes det er synd at funksjonshemmede ikke har mulighet til å komme ned til skulpturen der. Jeg så at det var en del folk som var i fjæra og nøt det gode været i dag, akkurat som jeg.  Jeg håper vi får flere slike dager fremover.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg