Endelig var dagen her som jeg har ventet på


Hei
Jeg har tidligere skrevet at jeg har vært invitert som gjesteforeleser ved UIT Harstad. I dag skulle jeg igjen ha en forelesning for tredje års vernepleier studenter. Jeg hadde gledet meg til dette for det gir meg så mye å kunne fortelle studentene om min funksjonshemming og hverdag i hjelpeapparatet på godt og ondt.Når jeg kom dit i dag ble jeg møtt av to lærere som jeg har hatt en glede av å bli kjent med. Jeg er som regel litt spent ,men å være litt nervøs gjør ingenting.Jeg hadde med meg min far i dag som medhjelper under foredraget.Når jeg holder foredrag i to skoletimer blir jeg ganske sliten av å av å snakke. Jeg hadde pauser av og til for å hente meg inn igjen, men jeg følte at jeg fikk frem mitt budskap til studentene.Jeg fikk noen spørsmål under veis, noe jeg satte stor pris på. Det å holde forelesning for studenter er noe jeg gjerne skulle gjort oftere. Til slutt vil jeg takke for at jeg fikk muligheten til å komme tilbake til UIT Harstad og takk til lærere og Studenter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg