Endelig varme igjen☺

Hei☺

I helgen som var har det det vært ganske kaldt inne i leiligheten. Noe som har gjort at jeg har frosset litt og særlig på føttene. Her i min leilighet har jeg noe som heter vannbåren varme i gulvet, men det virket ikke som det skulle. Først i dag fikk jeg forklaringen, det viste seg nemlig at det var alt for lite vann på den tanken som skal sirkulere vannet rundt i gulvene. I tillegg så sto termostaten på 22 grader så da hjelper det ikke å øke temperaturen inne i leiligheten. Deretter fant teknisk ut at den fortsatt sto i sommer modus. Det jeg synes er rart er at ikke personalet her har fått opplæring på dette systemet og heller ikke vite hvem som kan fikse det. Nå er alt som det skal igjen og personalet har fått et kontakt nummer dersom noe skulle skje igjen. Er bare glad det ikke var veldig kalt ute, men det får meg også til å tenke på at vi som bor i omsorgsboliger der alt er basert på strøm gjør oss ekstra sårbare ved strømbrudd. Tenker at omsorgsboliger burde ha et nødaggregat og beredskapsplan ved langvarige strømbrudd. Det med beredskapsplan er er noe jeg forventer å bli informert om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg