Endelig

Hei

I dag kunne jeg endelig hente bilen på verkstedet etter tre uker uten bil.Det var godt å endelig få den tilbake.For å feire dette kjørte jeg meg en tur til Tovik.Der er det lenge siden jeg har vært.I morgen på selveste 17mai tenker jeg å ta meg en tur til byen for å se på russetog.Det bruker jeg å gjøre hvert år.Jeg bruker også å se på tvsendingen fra barnetoget mens jeg spiser frokost.Håper at det blir bra vær som jeg har sett på værmeldingen.Jeg ønsker deg en fin feiring i morgen☺☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg