Energi fra sola i helga

Hei

I helga har jeg vært ute på biltur både til Bjerkvik og Harstad. På lørdag dro jeg til Bjerkvik og da lyste sola gjennom skylaget og videre inn gjennom bilvinduet. Det var deilig å få sola i øynene ordentlig for første gang. Noe som vitner om at vi går mot lysere og lysere tider og etterhvert varmere utover vinteren. Jeg ser frem til påske selv om vi snart er i midten av februar. Jeg gleder meg også til å være mere ute fremover når det blir varmere. I går dro jeg til Trondenes og parkerte ved kirken. Der åpnet jeg sidedøren slik at jeg kunne puste frisk luft og høre bølgene fra havet slå mot land. Det har en beroligende effekt på meg. I skrivende stund ser jeg ut på den fine nye snøen som endelig har kommet og lagt seg på verandaen min. Den har min far måkket for meg for første gang i år for vi har jo ikke hatt snø før nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg