Erfaring måtte til hos tannlegen

Hei
I dag hadde jeg time hos tannlegen her på Evenskjer. Jeg rullet dit i skikkelig regnvær men hadde på meg regnklær så så det gikk bra. Jeg var var hos samme tannlege for en stund siden, men da fikk de ikke til å ta røntgen av tennene. Jeg har en sterk brekningsrefleks slik at fingre som holder røntgenbilde går ikke. Den tannlegen som var der før hadde laget et spesial verktøy for å holde røntgenbilder uten å utløse brekninger. Så i dag hadde jeg alliert meg med min far som var med for å forklare tannlegen hvordan det verktøyet så ut. Det viste seg at de ikke hadde det verktøyet tilgjengelig men istedet en lang tynn tang som de kunne låse fast til røntgenbildene. Det gikk fint og jeg fikk tatt bilde av alle jekslene mine. Jeg fikk beskjed om at jeg fortsatt har null hull. Jeg har vært heldig som ikke har hatt hull på alle de årene jeg har levd.Jeg fikk beskjed fra tannlegen om å forsette med å bruke tanntråd og pusse tenner. Det jo også takket være alle de som har pusset mine tenner opp igjennom årene at jeg ikke har hull.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg