Et år har gått


Hei.
Et år er gått og jeg har blitt et å eldre siden forrige nyttårsaften. I året som har gått har jeg vært heldig som har fått vert mye ute på forskjellige turer. Ute naturen der jeg trives godt. Årets høydepunkt var å få lov å komme tilbake til UiT Harstad for å holde foredrag for vernepleier studenter.Så fikk jeg også mulighet til å få oppleve en konsert med TIX selv om det fortsatt var strenge restriksjoner. I kveld hørte jeg på kongens tale som jeg synes var fin.Der tok han opp flere tema,deriblandt det å ta vare på hverandre.Jeg likte spesielt historien om Cherokee indianeren som snakket om en god og en ond ulv.De bodde begge i hans hode,og da et barn spurte om hvem av de som vant,svarte indianeren den jeg velger å gi mat.Jeg synes det var godt sagt og jeg kommer til å ta den historien med inn i det nye året.Jeg håper som de fleste at Norge at det nye året blir bra for alle og at vi kan bygge fellesskap og gjøre hverandre sterkere. Da gjenstår bare en tur ut med pappa litt før klokken tolv får å se på fyrverkeriet.Ønsker alle et godt nyttår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg