Et hyggelig gjensyn og tur til Tromsø.

Hei
På onsdag fikk jeg besøk av en dame jeg har savnet lenge.Den damen har jeg et spesielt forhold til, Hun er både privatpraktiserende fysioterapeut og Vakuum Terapeut. Behandling med Vakuum terapi har jeg hatt nytte av flere ganger for den gir meg bedre blodgjennomstrømning til musklene. Det var godt se henne igjen og det er synd at hun har flyttet så langt unna her jeg bor. Det er nok mange i regionen som har hatt nytte av den terapien og som savner henne.

I går var det igjen tid for Tromsø tur til Unn for Botox injeksjon i hender og armer. Jeg fikk som vanlig drosje opp og ned og nå som det er sommer så er det ikke noe telehiv. Det var en fryd å stå i asfalt kø for jeg vet at veiene blir bedre.En ting jeg merket meg på unn var at det er slutt på adgangskontroll der,noe som er bra. Ting holder på normalisere seg og inne på sykehuset gikk alt på skinner og etter ti minutter var jeg ferdig. På tur sørover stoppet vi på Vollan gjeste stue og spiste middag, det er blitt en tradisjon å spise der. Når jeg endelig var heime var jeg veldig sliten og har vært preget av det også i dag. Det som også gjør meg litt slapp er det været vi har for tiden.Men jeg håper det bedrer seg snart. God helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg