Et hyggelig møte i byen i dag☺

Hei☺

På formiddagen i dag dro jeg til Harstad for å møte min morfar og hans kjæreste. Vi møttes på Egon i Harstad da de har så god mat og at det er tilgjengelig for rullestolbrukere der. Vi snakket en del om ting vi brukte å gjøre da jeg var yngre og var på besøk der han bodde, på øya utenfor Harstad☺Koselig  å  mimre litt☺ Vi hadde en del å snakke om siden det er så lenge siden sist min morfar var hjemme. Nå gleder jeg meg bare til i morgen da jeg skal få besøk av dem for første gang her i min  leilighet☺Det blir koselig☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg