Et lite hageprosjekt☺

Hei☺

Jeg hadde en stor hage der jeg bodde før og jeg liker blomster, så jeg bestemte meg for å lage det litt koselig her jeg bor. Siden jeg ikke har egen hage så tenkte jeg at jeg kunne lage min egen min egen lille veranda hage. Sist søndag dro jeg til et gartneri i Harstad og kjøpte inn det jeg trenger☺I dag fikk jeg hjelp fra personalet til å ordne med blomsterkasser,jord og planter. Som du ser på bildet er den ene kassen uten blomster, fordi det er sådd mini gulrøtter i den😊 Jeg gleder meg til å se de spire etterhvert. Nå gjenstår det bare å få festet kassene til rekkverket på verandaen så blir det fint☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg