Få svar i dag😑

Hei☺

I dag morges kjørte jeg til unn Harstad får møte til legetime på øre nese hals. Jeg vel møtt av en lege som undersøkte halsen min, kommenterte at adamseplet er fremtredende. Etter å ha blitt undersøkt dro jeg videre til røntgen for ultralyd. Den undersøkelsen gikk greit. Legen sjekket utsiden av halsen og skjoldbruskkjertelen med ultralyd. Etter røntgen bar det til bake til den første legen som sa at at de ikke kunne finne noe i denne omgang, men at det kan ha en sammenheng med skoliosen min. Fikk også en tur på laboratoriet der det ble tatt blodprøver selv om det er litt vanskelig da spasmene i armen blir ekstra sterke. Til slutt fikk jeg beskjed om at jeg blir å få en ny innkalling til der jeg skal undersøkes innvendig i halsen, da må jeg i narkose igjen for ente gang. Men det går bra for det har jeg hatt mange ganger før. Det er i allefall bra at de tar det på alvor, slik at jeg kanskje kan få vite hva som gjør at det føles ekstra trangt i halsen☺ Nå ser jeg bare frem til neste fisketur på torsdag hvis været blir bra😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg