Fin første juledags tur

Hei

Etter en fin julefeiring sammen med pappa og en felles kompis og masse god mat, så fikk jeg tilbud om en kjøretur på første juledag. Jeg og pappa kjørte ut på ettermiddagen med min bil for å se på den fine månen. Nå som det er så lite snø her jeg bor, så for å skikkelig vinter følelse i julen valgte vi å kjøre opp til Gratangsfjellet der det er snø. Det var litt rart at det var så lite trafikk så jeg begynte å telle biler, så maks 15 møtende biler fra Evenskjer til Bjerkvik. En annen ting som også var spesielt var at alle butikker var stengt, men det hadde jeg tenkt på så jeg hadde med kaffe. Jeg synes det var en fin start på romjulen.

I dag hadde jeg invitert min mamma og søster til pinnekjøtt middag. Personalet hjalp meg med å lage til middagen. Det var god mat og koselig prat rundt bordet. Etter middagen drakk vi kaffe. Jula mi har vært fin så langt og jeg ønsker alle en fortsatt fin romjul. Nå har jeg bare et ønske og det er litt snø som lyser opp mørketiden.

 

1 kommentar
    1. Det er en glede å lese at du har det så bra. Ønsker deg en fortsatt fin romjul. Hilse til pappaen din fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg