Fin helg med et høydepunkt i går kveld

Hei

I helgen har jeg kommet meg litt bort. I går kjørte jeg og personalet en tur til Harstad for å handle noe jeg trengte. Selv om jeg har fått den første vaksine dosen så har jeg fortsatt litt korona angst, så jeg ble ikke med inn på butikken. Etter jeg var kommet tilbake fra bytur så var det duket for en kveld med MGP finale på NRK. Det var en del bra låter som skilte seg ut, men bare en jeg har har heiet på hele tiden. Nemlig låten til TIX Ut av mørket som ble gjort om til engelsk med tittelen Fallen Angel.  Den sangen traff noe i meg. Han sa noe under showet som jeg har brukt som motto i flere år. Enten så går det bra eller så går det over. Som jeg tolker budskapet finnes det alltid en vei ut av mørket. Gratulerer TIX. I dag ble det en tur til Bjerkvik i kuling. Det rev og slet i bilen både på tur dit og i Bjerkvik. Etterhvert kom snøen som gjorde sikten dårlig på tur tilbake. Jeg synes det er litt spennende med ruskevær så lenge det ikke går utover sikkerheten.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg