Fin uke med Tromsøtur.

Hei.
Denne uken hadde jeg en planlagt tur til Tromsø for å få botox i hendene og samtidig få fyldt opp pumpen med medisin. Den medisinen er spasmedempende og gir en grei effekt på kroppen.Siden jeg har hatt en del økning av spasmer i ryggen besluttet jeg og nevrologen å øke dosen litt. Jeg er utsatt for ondt i ryggen på grunn av skoliose. Det var tidlig opp før taxien kom,men det gikk greit.Vi stoppet en stund på Heggelia før vi kjørte videre til UNN Tromsø. Der gikk alt etter planen og vi kjørte hjemover etter en time. Som vanlig på Tromsøtur stoppet vi på Vollan gjestestue å spiste middag.De har så gode kjøttkaker der og jeg spiste godt. Jeg var tilbake her på Evenskjer nesten like før sengetid,noe som var greit for jeg var sliten.Jeg må bare få skryte av at jeg er heldig som har en så hyggelig og flink taxi sjåfør som bringer meg trygt frem og tilbake.
Etter en hviledag som er godt for meg etter en anstrengende, men fin dag dro jeg i går ut for å handle farsdag gave til min far.
Ellers i helgen har jeg spillt endel sjakk for været ute har ikke vært det beste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg