Fint å komme i gang

Hei

Før sommerferien hadde jeg besøk av logoped for å bli kjent. Vi snakket om mine utfordringer med tale. Jeg har tale men noen ganger er det litt vanskelig å forstå hva jeg sier. Det skal logopeden hjelpe meg med. Vi skal jobbe med forskjellige øvelser og egentrening. Mine ansiktsmuskler er ganske stramme og så har jeg også spasmer i munnen. Jeg får besøk av logopeden fremover to ganger i uken noe jeg synes er veldig bra. I går hadde jeg første treningstimer men siden situasjonen rundt smittevern fortsatt er gjeldene fikk jeg ikke utført øvelser der det er fysisk kontakt. Jeg er optimist og ser frem til videre samarbeid og jeg håper at treningen kan hjelpe meg å kommunisere med mennesker som ikke kjenner meg så godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg